Pazar

Değişik Yılbaşı Ağaçları

İnternette gezinirken rastladığım süper yılbaşı ağaçlarını paylaşmak istiyorum.Yılbaşı ağacı diyip geçmeyin, çok ilginç şeyler çıkmış ortaya :)

98 kilo patates ile yapılan yılbaşı ağacı:)
Lima-Peru



Pet şişelerden yapılmış yılbaşı ağaç.Fena olmamış.
Sydney-Australia



İşte bu çok başarılı.İçki servisi derdiniz yok:)
Süper olmuş:)



Damacanalardan yapılan bir yılbaşı ağacı.
Param yok, yılbaşı ağacı alamıyorum diyenlere..


Her genç kızın hayali, swarovskilerle süslenmiş yılbaşı ağacı :)
Bozdur bozdur harca :))


Sushi'den yapılmış yılbaşı ağacı.Müthiş görünüyor!
Tabi ki Japonya'dan :)



Pac-man yılbaşı ağacı.
Madrid-İspanya


Bu da ilginç ,sevdim :)



Fotoğraflar:oddee

2 yorum:

Syhn dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ama en çok bozdur bozdur harca yorumuna güldüm. harikasın! :))))

Dominika dedi ki...

syhn'ım olsaydı ya hepimizde bundan. kumbara niyetine :)
beğenmene sevindim :)