Perşembe

Eyüp Sabri Tuncer Kampanyası,Ve Alışverişim!

Eyüp Sabri Tuncer markasını duymayan yoktur sanırım.Online alışveriş sitesinde süper bir kampanya yapmış. Buradan duyurulur!
Ben siparişimi verdikten sonra blogları gezerken Kozmosim'in de kampanya ile ilgili bir post yazdığını gördüm. Onu da keyifle okudum ve bir alışveriş delisi olarak gaza gelip yine sipariş verdim.
Bu resimdeki ilk siparişim.
Ben antibakteriyel el temizleme jeli sipariş ettim.Fiyatı 5 tl.
Diğer 3 ürün de hediyesi !
Yani aşağıda gördüğünüz ürünlerin toplamına 3 tl'de kargo ödedim, ve kdv ile beraber tamamını 8,54 Tl ye almış oldum.
Kendinize bir set hediye edin, bence pişman olmazsınız.
Sanırım bir iki set daha alırım ben :P



15 Mart’a kadar 5 TL. ve Üzeri Alışveriş Yapan Üyelere Perfume Jewels Ürün Seti Hediye
Dünya Kadınlar Günü kutlaması www.eyupsabrituncer.com'da 1 gün değil, tam 30 gün sürer! 15 Şubat - 15 Mart 2010 tarihleri arasında www.eyupsabrituncer.com adresinden 5 TL ve üzeri ürün satın aldığınızda, el ve vücut kremi, vücut losyonu ve vücut parfümünden oluşan, 40 TL değerinde dünya markası Perfume Jewels kozmetik ürün seti hediye!

Eyüp Sabri Tuncer

15 yorum:

Adsız dedi ki...

canım güle güle kullan bende aldım bugün geldi benimkide çok güzeller, anti bakteriyel jeli cok ama cok güzel diğer jeller gibi yapay bi koku yok. diğer ürünlerin kokuları beni aldı benden =)

fioritamodatasarım dedi ki...

süper bi kampanya :) bende sabırsızlıkla siparişimi bekliyorum güle güle kullan canım

mutfakcini dedi ki...

Aaa çok güzelmiş yaa.Teşekkürler canım,katılıyorum hemen ;)

Duygu dedi ki...

poff benimki hala gelmedi :(

Sim dedi ki...

heeey kanlı canlı ilk görüşüm bunları.. ambalaj süper görünüyor, ya ürünler? Victoria's Secret kullandın mı bilmiyorum ama dışı acaip benziyo, içini deli gibi merak ediyorum..Anlatsana azıcık..

icimdeki yolculuk dedi ki...

vala süpermiş bu ben hemencik bakıyım bi:))

Dominika dedi ki...

handan,sen de güle güle kullan canım :) hepsini bende çok beğendim.kokuları süper :)

fluffy,kesinlikle süper :) sende şimdiden güzel günlerde kullan :)

EBRULİ , rica ederim.

Marshmallow,çok uzun sürmüyor gelmesi. seninki de hemen gelsiiinnn ! :)

Sim, çok güzel kargolamışlar paketi. içinde straforlar filan vardı. ürünlerin hepsinin de ağzı bantlı. kokular müthiş :)benim cherry geldi, hot kisses gelmedi henüz :)

funda, bak şekerim. kaçırma :)

biyasimadahagirdim dedi ki...

güzel kampanyaymış bi tıklayayım:D

Dominika dedi ki...

biyasimadahagirdim ,tıkla bence de :))

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Dominika, sayende haberimiz oldu bu kampanyadan ve hemen yararlandım! Şimdi ürünlerimin gelmesini bekliyorum :)

Dominika dedi ki...

kalihara, rica ederim.sevindim yararlanmana:) siparişlerin gelince nasıl bulduğunu söyle ama :))

M.İ.N.İ dedi ki...

hot kısses almıştım acayıp ağır bı koku hıç tavsıye etmem tütün kokonyası kıvamında :((( çok üzgünüm

Dominika dedi ki...

aa aldım ben şekerim ondan :) sürmedim ama kapağı açıp kokladım çok ağır gelmedi bana. yarın denerim bakalım hepsini :)

M.İ.N.İ dedi ki...

beğendıysen değıştırebılırız kırazlıysıyla :))

Dominika dedi ki...

masal, ben kirazlısını da aldım :(