Cumartesi

Sinangil Unları ile Kek ve Kurabiye Yaptım :))

Sinangil Unları misafirim oldu olalı pek bir hamaratlaştım.. :))
Daha önce burda da Sinangil Unları ile yaptığım kekin tarifini vermiştim .

Bir kek daha yaptım ama onu makinemin pili bittiği için fotoğraflayamamıştım..

Daha önce yaptığım kekin tarifi ile yaptım bu keki.. Üzümlü ve cevizli :)))
Kurabiyelerin tarifini de yazdım..
Buyrun Afiyet Olsun..
:))




Malzemeler:

  • 1 su bardağı süt
  • Aldığı kadar un
  • yarım bardak sıvı yağ
  • 125 gr margarin
  • 1 yumurta sarısı ( beyazını üzerine sürmek için ayırdım )
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu
  • susam, çörek otu

Yapılışı :

  1. Margarini eritip biraz soğuduktan sonra susam ve çörek otu hariç tüm malzemeyi karıştırıyoruz , kulak memesi kıvamında bir hamur elde ediyoruz.
  2. Hamuru biraz dinlendirip ufak parçalar kopartın ve elinizle şekil verin.
  3. Fırını önceden ısıtın.. 175-180 derecede pişiriyoruz..
  4. Hazırladığımız kurabiyeleri şekil verdikten sonra önce yumurta beyazına sonra susam ve çörek otuna bulayıp fırın tepsisine yerleştirin.
  5. Afiyet Olsun....


4 yorum:

icimdeki yolculuk dedi ki...

ellerine sağlık..çayda varmı yanında

Dominika dedi ki...

olma mı funda'm :))
sağol..
;)

zuzu günlüğü dedi ki...

canım ellerine sağlık tatlım. çok güzel görünüyor

Dominika dedi ki...

zuzu günlüğü sağol tatlım :))