Pazartesi

Sinangil Unları İle Kek Yaptım !!

Burda ki yazımda Sinangil Unlarının misafirim olduğunu ve çeşit çeşit ürün gönderdiklerinden bahsetmiştim.

Kek tarifim bana özel,
kimseyle kolay kolay paylaşmam ona göre :P
Buyrun deneyin bakalım beğenecek misiniz?

Malzemeler..

3 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
3 bardak Sinangil Un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya

İçine...
Ceviz, fındık,kuru üzüm,kuru meyve,çikolata parçaları vs...

Yapılışı...
Önce yumurta ve toz şekeri köpük köpük olana dek karıştırıyoruz.
Daha sonra kalan tüm malzemeyi ekleyip iyice karıştırıyoruz.

Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 1 saate yakın pişiriyoruz..
Afiyet Olsun...




6 yorum:

Ayşegül dedi ki...

ellerine sağlık ne güzel kabatmış kekin, maşallah :)
Bana gelen unlar farklı; içinde kabartma tozu varmış, biz eklemiyormuşuz. Bakalım bende bi deneyim kabarıcak mı??

Dominika dedi ki...

sağol şekerim..
aslında bana gelen unlar da aynı.. aromalı olan hazır kek unlarına kabartma tozu eklemiyoruz.. onların içinde kendinden kabartma tozu varmış :)
Ben normal un kullandığım için kabartma tozu ekledim :)
Eğer Sinangil'in diğer vanilyalı,kakaolu kek unlarını filan kullanırsak kabartma tozu koymaya gerek yok..
en kısa zamanda kakaoludan da yapmak istiyorum :)
Bu arada ilk kez borcam da yaptım..fena da olmadı :)

Ghanima dedi ki...

ben de pasta yaptım yine bu haftasonu..koca iyice alıştı sinangile:)ona yaradı

Dominika dedi ki...

afiyet olsun şeker :))
benim kociş de unları görünce bayıldı ama henüz bir kaç şey dışında fazla bir şey yapamadım :))
yapıcam ama :))

mughetto dedi ki...

Dominikciimm bende denemek istiyorum bu unlardan,annem bana kek falan yapsın :)
Sen nasıl istedin numuneleri? Sitesinden mi?

Dominika dedi ki...

mughettocuğum, yapsın tabi annecin kekleri :) www.sinangil.com.tr adresinde iletişim kısmında bir mail adresi var şeker.. bloglardaki çalışmalardan söz edersen ve ürünleri denemek istediğini söylersen mutlaka sana dönüş yaparlar.. çok ilgililer :))