Pazar

Arzu hanım'a ve Eldenele bloguna Teşekkür !!

Bloglar arasında felsefesi nedeni ile fazlaca beğenimi kazanan,
vayy bee ne insanlar varmış,ne güzel şeyler düşünmüşler dedirten bir blog var..
Sevgili Yüksek Topuklar Arzu hanım, kediler için ağız kokusu giderici ve diş etlerini koruyucu şekeri paylaşmak istemiş..
Ben de kankamın kedisi olan tosun paşa için rica ettim kendisinden bu şekeri :)
Şekeri kargo ile bana göndermiş..Kendisine verdiğimiz zahmetten ötürü çok teşekkür ediyorum..

Şeker geldiğinde önce kızıma bir tane verdim..Ama tahmin ettiğim gibi hiç ilgilenmedi..
Zaten kediler için üretilmiş şeyleri köpeklerin kullanması doğru değil.
Ben kızımı bir deneyeyim dedim :P

Sonra atladık arabaya ve Tosuna şekerinini götürdük..
Afiyetle yedi .. O'da teşekkür etti,benden iletmesi :))





3 yorum:

Ben dedi ki...

Dominika,

Afiyet bal şeker olsun :) Tosun da tam tosunmuş maşallah :)

Elden ele blogu için yeni paylaşımlar hazırlyorum. Bu kez ayakkabı ve çanta filan var, takip edin derim :)

Dominika dedi ki...

teşekkürler Arzu hanım, notunuzu da ilettim kendisine :))
gerçekten tosun.. en son hatırladığım kadarıyla 8 kilodan fazlaydı :))
ama nasıl kibar nasıl efendi görmeniz gerek :))

Dominika dedi ki...

blogu takipteyim bu arada.. ben de daha sonra paylaşımda bulunmak isterim inşallah..
:)