Cumartesi

Hypnose Mu Dediniz?

Eğer parfüm almak,yada eşinize/sevgilinize parfüm hediye etmek istiyorsanız,
ancak ne olduğuna karar veremiyorsanız gözüm kapalı tavsiye edeceğim parfüm Lancome Hypnose olurdu.
Gördüğünüz gibi bayan olan şişenin dibini bulmuş..
Aynı zamanda alınan parfümler..
Ancak bir erkek ve bir kadının nasıl kullandığı ortada..
İçiyorum galiba farkında olmadan :))

Aslında eşimin fazla kullanmaması işime geliyor..
Sokakta bu parfüm ''Arkamdan Gel'' mesajı veriyor gibi.
Adı üzerinde Hypnose..
Peşinden sürükleniyorsunuz..
Kıskanç hatunum evet !

Sevil Parfümeride şu an indirimli olarak satılıyor.
Lancome Hypnose Femme EDP Bayan Parfüm
99,90 TL
Lancome Hypnose Homme EDT Erkek Parfüm
107,10 TL

Strawberry'de şu anda xmas indirimi nedeniyle çok daha uygun fiyata bulabilirsiniz...



5 yorum:

pötüş dedi ki...

mimlendin datlum benim tarafımdan bilgine:)

Stil Direktoru dedi ki...

Bir ara kullandım balım cidden güzel bir seçim

Dominika dedi ki...

direktörüm, sanırım en sevdiğim parfüm bu :))
aslında çok var ama bu ayrı bir güzel :)

mutfakcini dedi ki...

Bende de var, şu sıralar bayılarak kullanıyorum:)Baharatlı kokuları seviyosa Lou lou yu tavsiye ederim.Ve Escada Magnetizim.Tek geçerim :)

Dominika dedi ki...

pötüş..mime bayıldım :))
öptümmm..

ebruli, tavsiyen için çok sağol..aklımda bulunacak :)