Salı

Kolye Yaptım !!

Yeni yaptığım kolyeler :))

Evet, sadece ipe boncuk dizmişim gibi gelebilir size :)
Ama hayır yüzlerce boncuğu ipe dizdim, ve içine sevgimi kattım..

Bir kaç tane daha, ipe boncuk dizme suretiyle yapılan ve
çok emek harcadığım kolyem var.
Eğer bunlara gülmezseniz onların resimlerini de eklerim :P

Diy projelerinde döktüren arkadaşların ellerinden öpüyorum..

Şuncacık kolye bile beni sinir hastası yapıyor..
Bir kaç yüz boncuktan sonra fırlatıp atıyorum genelde :)
Asabi miyim neyim :P


Bir de ben kolye olarak değil, bileğime defalarca dolayıp bileklik olarak kullanmayı seviyorum..
O zaman sanki bir şeye benziyormuş gibi geliyor :))



4 yorum:

pinkcandydream dedi ki...

hem marıfetlı hemde cok tatlısın domınıkacım :)

Dominika dedi ki...

tatlıyım evet :P
ama marifetli olduğum pek söylenemez :)
sağol yine de :)

pofiş♥ dedi ki...

dominkacımmm:)ben d ekendimce bişiler yaptım hazır yazım yayınlıycam bi ara:D:Dne zevkli demi....ellerine sağlık kusum

Dominika dedi ki...

bekliyorum şeker..
valla çok zevkli ama daha iyi şeyler yapmak istiyor insan :)