Pazar

Mimlenmişim.. Ama Ben de Mimledim 2 !!

Balpötüşüm beni mimlemişti dün.
Öyle güzel bir mim ki dünden beri hayal kurmaktan cevaplayamadım..

Yeni yılda Noel Baba'dan neler istiyorum ?

Ohooo neler istemiyorum ki :))
Kendisi yaşlandığı için kulakları duymuyor sanırım..Her sene yinelesem de,
Noel Baba'da bir numara yok.
Bu sefer kendisine bir şans daha veriyorum..
Ayrıntılı olarak yazdım isteklerimi, daha ne yapayım...
Hemen cevaplara geçiyorum ve bende bu mimi sevdiklerime yolluyorum :))

Dökülün hayalleri bakalım :PP


Klasik sağlık, mutluluk, huzur,barış dileklerinden sonra işte diğer dileklerim..

İvedilikle gerçekleşmesini rica ediyorum..
32 sene bekledim..Noel Baba hadi gari..
Yaparsan sen yaparsın :PP

Sayısal mı olur, loto mu olur bilemem artık,
bir şekilde hallolsun, para içinde yüzeyim :))



İkiz çocuklarım olsun..
Bir kız bir erkek olursa makbule geçer :))
Üçüz de olabilir..Kabulüm.. :P


Denize sıfır, bir yanı orman bir yanı deniz kocaman rüya gibi bir ev istiyorum !!
Misal bu ev uygundur :)


Kocaman bir evim olduğuna göre bu yavruların hepsini istiyorum.






Motosiklet ve araba da istiyorum. Ayağımız yerden kesilsin:)
Yalnız bu modeller olması önemli :P






Böyle bir yatım olsun... Yazın denizde yaşamak istiyorum..
Dünya turu da yapabilirim :))



Yeşil pasaport istiyorum..Vizede sorun çıkartmayın...
Dünyayı dolaşmam gerek !!


7 yorum:

Adsız dedi ki...

yeşil pasaport ve üçüz =) aminnnn

Dominika dedi ki...

amiinn .inşallah :)

mughetto dedi ki...

En sevdiğim mim oley :)

Dominika dedi ki...

oleyy
bekliyorum :))
gelsin dileklerrr...

icimdeki yolculuk dedi ki...

üçüz pasport motor araba hmm zevkli hatunsun :))

//SECHHILL\\ dedi ki...

hahaha kulakları duymuyor mu noel babanın =)) çok güldüm Allahta seni güldürsün tüm dileklerin gerçekleşir umarım

Dominika dedi ki...

funda, teşekkürler :)
bunlar yeter, gerisi boş :P

sechhıll, beni pek duymuyor..yaşı da var biliyorsun..yaşına veriyorum :P
amiinnn ..inşallah hepimizin dilekleri gerçek olur :))