Pazartesi

Hediye Çekilişi Sonuçları

Hediye çekilişi için kura çektim..
Veeee kazanan şanslı kişi,
Ayşegül....










Ayşegül dedi ki...
Merhaba bloğumda da belirttiğim gibi çok cici hediyeler hazırlamışsın. çok teşekkürler.benim bloğumda
http://aysegulongelen.blogspot.com/
görüşürüz .

Ayşegül tebriklerrrrrrrr

:))))

Eğer adresini mail veya yorum olarak yazarsan hediyeni bir iki güne kadar kargoya vericem :))

Hepsini güle güle kullan..Umarım beğenirsin..
:))

Yeni çekilişlerde görüşmek üzere,
Yalnız bırakmayan tüm arkadaşlara teşekkürler :)



3 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Merhaba, öncelikle bloğunla tanışmak benim için çok güzeldi... Bloğunu beğenerek takip ediyorum... Bir de hediyelerini kazanmak beni çok çok mutlu etti. Tam bir yılbaşı hediyesi oldular...

Ayrıca iletişim bilgilerimi mail olarak gönderdim. Teşekkür ederim... Sevgiler...

Dominika dedi ki...

mailin geldi Ayşegül..
Umarım hediyelerini beğenirsin..İki güne kadar kargoluyorum..
Sevgiler..
Şansın bol olsun :)

Masum İnciler dedi ki...

Tebrikler ayşegül güle güle kullan