Pazar

Mimlenmişim..Ama ben de Mimledim !!

Syhn ve Balpötüşü beni mimlemiş..çok da iyi etmişler :)
İlk mimlerim..Çok heyecanlandım :))
Başlıyorum :))

Önce Syhn'ın güzel mimi ve yanıtlarım..
Benim için önemli olan 5 yer.. Hemen bakalım :))
Bende bu mimi sevdiklerime yolluyorum :)

Ghanima,Fotoğraf Penceremden,Handan, mimledim sizi :))

Evim..
Yuvam.. Limanım..




Odam..
Sığınağım..



İstanbul...
Cadde,Suadiye,Kadıköy,Beyoğlu,Cihangir,Taksim,Ortaköy,Beşiktaş,Nişantaşı,Şişli vb..



Olympos ...
huzur,özgürlük,mutluluk,doğa,deniz,tatil




Bodrum...
Alışkanlık,tutku,doğa,deniz,tatil,eğlence,huzur..

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

mime bakarken canım nasıl yaz ve deniz çekti Dominikim bir bilsen :(

Dominika dedi ki...

dün bende fotoğrfalara bakarken epey hayal kurdum :))
az kaldı yaa ..şurda ne kaldı yaza :P

Syhn dedi ki...

resimlerle süslemişsin pek güzel olmuş saol yanıtladığın için ;)

Dominika dedi ki...

sen sağol canım benim..ilk kez milli oldum mimlendim :)) çok zevkliymiş :)