Pazartesi

Tefal Yılbaşı İndirim ve Fırsatları

Tefal e-bülten üyeliğim sayesinde indirim ve fırsatlardan hemen haberdar oluyorum.İşte yeni bir indirim haberi..
Ben annemden kalma bir alışkanlık olarak, Tefal'den başka tencere-tava kullanmam :)
Seviyoruz Tefal'i..



Yeni yılda sevdikleriniz 1 kaşık yağ mucizesi ile yenilensin ! Tefal Actifry
Yeni yılda herkesi gülümsetecek kampanya Tefal Clipso Düdüklü Tencereler 75 TL indirimli !
Mutfaklarda işleri kolaylaştırmak için geliyorlar! Tefal Smart Ailesi
Siz ütünüzün tabanını nasıl temizliyorsunuz Tefal’den, tabanınını kendi temizleyenAutoclean teknolojisi
Hızlı ve Sıcak! Tefal Quick & Hot 3 saniyede sıcak su. Şimdi 80 TL indirimli !
Buhar Jeneratörlerinde dünyanın tek yıkanabilir kireç toplayıcısı Tefal’den
Üstelik World' e özel +6 taksit imkanıyla !






Elegance

Benim kullandığım takım bu :)
Çok memnunum.. Çok kıymetliler.. :)



Sahip olmak istediklerim de bunlar :)


Actifry




VC 4002 VİTAMİN BUHARLI PİŞİRİCİ



Home Bread Ekmek Yapma Makinesi



Clipso Control Plus 8 lt




Excelio Comfort Dumansız Izgara




Patisserie Kek Kalıpları


2 yorum:

Masum İnciler dedi ki...

daha 2 gün önce aldım tefalden tava çok güzel ürünleri var gerçekten. Bu arada buharlı pişirici çok güzel bende istiyorum ondan :)

Dominika dedi ki...

bunların hepsini istiyorum.
tavalarımı kullanmaya kıyamıyorum :))