Salı

Yeni Ciciler...

Siyah,parlak,pullarla işli çanta
Fiyatı 3 Tl.
Süper değil mi?



Evde sık sık yaktığım tütsüler..
Tanesi her yerde 1 TL.
Eğer 2 TL fiyata bulursam, 1 TL olanı bulana kadar ararım..
Takıntılı hatunum :))
Mutlaka: Sandal olacak bir de..
İlk kez tütsü alacaksanız Sandal alın, bazıları iğrenç kokuyor..
Bayıltıcı gaz gibi :P

Tütsülük yoksa evinizde, üzülmeyin.. Bir muma saplayın gitsin..
Elma,armut,yada portakala da sapladığım çok olmuştur mesela :)
Altına bir peçete koyarsanız, yada bir dergi.. Tütsü yandıkça yerlere dökülmez :P

Bu çook önemli bilgiyi de paylaşayım dedim :))


Flormar lipstick..
Kışın çok kullanıyorum bunlardan..
Soğuğu da hiç sevmem..Kış demişken aklıma geldi :))
Bir kaç tane aldım :))





Göz ve dudak kalemlerim..
Arkası yapışkanlı, hediye kaplarken hediyelerin üzerine kondurmak için aldığım uğur böcüklerinin hepsi 1 TL.


Japonların yemek yerken kullandıkları ( adını hatırlamıyorum) bu şirin tahta çubukları ben saçımı toplamak için kullanıyorum :))

Hani kızlar bir kalemle yada kalem tokayla toplar ya saçını..
heh ! benim saçım hep öyle işte..
Non-stop temizliğe girecek Ayşe Teyze gibi saçlar toplanmış dolaşırım..

Bu çubuklar çok güzel görünüyor..
Bir gün birinin gözüne girecek diye korkuyorum..
( Birinin gözünün orda ne işi var derseniz, var işte ki yazdım :))

Bir tanesinin fiyatı 3 Tl.
Japon işi zımbırtılar satan bir Japon'un dükkanından aldım..
Çin mi Japon mu bilmiyorum..Ben aradaki farkı çözemiyorum da :P


Sezonun trendi olan leopar deseni takip etmiyorum sandınız dimi ?
İşte çok yanılıyorsunuz..

Kendime leopar desenli mumlar aldım..
Kullanmaya kıyabilecek miyim bilmem :))

Mor mumlukları ise sadece yine mor olmasından dolayı aldım :))
mumların ve mumlukların adedi 2,5 TL.
Yani bu dört şirin şeye 10 TL ödedim :))
Romantik akşamların değeri, hımmm paha biçilemez :P




5 yorum:

Adsız dedi ki...

Oooo hepsini iyi günlerde kullan canım karlı alışveriş olmuş baya baya:)

Dominika dedi ki...

teşekkürler şeker..
evet çok fazla açılmadım bunları alırken :))

Makyajsubject dedi ki...

mumluklar çok güzel güle güle kullan :)
o çin çubuklarından bulursam ben de almayı düşünüyorum :)ama yemek yemek için :) yemek yemeği denemdin mi?

Tugba dedi ki...

bayılıyorum böyle karlı alışverişler yapmaya ve başkalarının da yaptığını duymaya :) ben de senin gibi eğer ortalama fiyatını biliyorsam 1 lira da olsa pahalıya almak istemem gider uygununu bulurum

Dominika dedi ki...

Makyajsubject ben yiyemiyorum.. pek de ihtiyaç olmuyor zaten..arada eşim yiyor..:))

Cutie Bunny, evet eğer alırsam çok pis kazıklandım derim sinir olurum :)