Pazar

Misafirim..Sinangil Unları :))


Sinangil Unları blogumun yeni misafiri.
Ürünleri denemem ve neticelerini paylaşmam için gönderdikleri tanışma paketinin içinde bir kuş sütü eksikti. Paket cumartesi günü bana ulaştı..
Doğrusu bu kadar fazla ürün olduğundan haberim yoktu.
Koca bir paket görünce çok şaşırdım..
11 parça değişik ürün vardı !!!

Benim en çok hoşuma giden kakaolu kek unu, kepekli un, ve ekmek unları oldu..
Diğerlerine de bayıldım tabi ki.. İnsan bir seferde hepsini kullanıp pastalar börekler kekler yapmak istiyor :))

Kakaolu Kek Unu,
Badem Aromalı Kek Unu ,
Tropik Aromalı Kek Unu,
Vanilya Aromalı Kek Unu...
Baklavalık Un,
Kepekli Un,
Sade Un,
Hamur Kabartma Tozu ( 5'li Paket)
Karbonat ( 5'li Paket)
Çavdar Ekmek Unu,
Köy Ekmeği Unu..

En son fotoğrafta da Sinangil Mutfak Önlüğümü görüyorsunuz :))

Bir an önce kekleri , ekmekleri yapmak ve afiyetle yemek istiyorum..
Tariflerimi bekleyin :)
En kısa zamanda süper yiyecekler ve Sinangil Unları ile tekrar karşınızdayım :))

9 yorum:

Unknown dedi ki...

afiyet olsun canım artık tarifleri bekliyoruz

Dominika dedi ki...

sağol tatlım..
hemen deniycem bakalım :))

pinkcandydream dedi ki...

sıteye gırılmıo domınıkacım ? bıde kayıt felanmı oluyorsun bu hedıyeler ıcın afıyetle yemen dılegıyle :)

Dominika dedi ki...

verdiğim linkten giriliyor şeker.. tekrar dene istersen.. iletişimden mail atarsan sana gerekli bilgiyi verirler.. bana da mail atarsan bende anlatırım :)
teşekkürler..
yapayım bir şeyler bakalım beğenecek misiniz :)

Unknown dedi ki...

ohh ohh ne güzel..bekliyoruz güzel kekleri,poğçaları artık :)

Dominika dedi ki...

:))

Unknown dedi ki...

ya bende merak ettim,nasıl geliyor bu unlar banada söylermisin arkadasım:)

Dominika dedi ki...

tabi mail atsana bana

gulsen dedi ki...

çok güzel pastalar ,ekmekler yaparsın artık.bende kullanıyorum bu unları çok güzel oluyor.bende merak ettim nasıl yolladılar bende isterimmmmm:))