Salı

Hediye Çekilişi.......

Sergün'den yeni bir hediye çekilişi ...
Şirin mi şirin hediyeler için tıkla !



kurallar klasikleştiği haliyle şöyledir efendim;--hediyenizi kendiniz, bu sayfadaki YÜZÜK, BROŞ veya BARDAK ALTLIKLARINDAN istediğinizi seçiyorsunuz. (bardak altlıkları takımı 6 adet olacağı için farklı farklı modellerden de seçebilirsiniz)
--bloğunuzda, seçtiğiniz ürünü de dahil ettiğiniz bi biçimde bu başlıktan bahsediyorsunuz ve buraya yorum olarak bırakıyorsunuz
--çekiliş sonucu kime çıkarsa bloğunda sözettiği ürünü ona hediye ediyorum..

kurallarımız bu kadarcık.
26 aralık gecesine kadar yorum bırakabilirsiniz. sonrasında kurayı çekip, kazananla iletişime geçerek adresine kargoluyorum..


Devamı: http://www.atolyesergun.com/2009/12/yeniyl-hediyem-icin-buyrunuz.html#ixzz0aNywmqnw


Benim hediye tercihimse bu şirin Hello Kitty bardak altlıkları :))

2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

serguncum bana da yolladı sağolsun :) darısı başına

Dominika dedi ki...

belki çıkar :))
sağol şeker..