Cumartesi

Prima Rima Çekilişi İçin Hediyelerimi Gönderdim...

İşte güzel hediyelerim...
Bugün kargoya verildi..
Sanırım pazartesi günü sevgili blog sahibesinin elinde olur :))




1-31 Aralık tarihleri arasında hediyeler gönderileceği için son haftaya bırakarak, hem heyecanı arttıralım hem de diğer kargolarımla beraber tek seferde halledeyim diye bugüne kadar beklemiştim..

Hediyelerimi 2 hafta önce aldım, hediye paketlerini yaptım.. ve kargo için bekliyordu... Ancak göndermek bugüne kısmet oldu..

Bu arada benim de hediyem henüz gelmedi.. Kime çıktığımı bilmiyorum.. Ama gelir.. telaşa gerek yok :))

Bana çıkan arkadaşımın bloguna girip fikir edinmeye çalıştım..
Minik ,şirin bir kızı olduğunu görünce anneden çok kızına hediye almaya çabaladım..
:))

İnşallah annecik de miniş bebek de hediyelerini beğenirler..
kaç kez paket yaptım.. beğenmedim bozdum tekrar yaptım..
hediye paketine sardım.. olmadı beğenmedim kutuya koydum.. kutuyu beğenmedim..başka kutu kapladım.. off bugün göndermeseydim herhalde 3-4 kez daha paketi bozup tekrar yapacaktım.. hediye olayı beni çok heyecanlandırıyor..

:))

Kimin çıktığını söylemiycem ama :))
Kıllık olsun :PP

Pazartesiye ne kaldı şurda :))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

güle güle kullansın kazanan =)

Dominika dedi ki...

evet şekerim..inşallah beğenir..sağol :)

M.İ.N.İ dedi ki...

bana çıktı bu güzel paketler :))

kargo geldiğinde ben karşı komşudaydım eve geçince evde yoktunuz notunu görünce nasıl üzüldüm anlatamam.kağıtta isim ve 2 paket yazıyordu.Hemen nete girip bloglardan sizi araştırmaya başladım.Altına imzamı atarım kampanyanızda isminizi buldum yanlızca oda blog adressizdi.Çok uzatmıyım.Salı günü hemen sabah kargomu almaya gittim.Bde ne göriyim 2 kocaman paket.Hemen kargocuda açtım paketleri.Ay inanmıyorum oldu ilk cümlem .Hepsini çok beğendim.Ordan babaannemize gittik ve nazlış orda akşama kadar bebekleriyle oynadı.ve çıkarken unuttuk orda kaldı.Zor ikna ettim bir dahaki gittiğimizde almaya :)))

Bizimde maceramız böyleydi sevgili dominika teşekkürler iyi seneler:)))

Dominika dedi ki...

Masal sen ve güzel kızın güle güle kullanın hediyelerinizi.. mutlu ve sağlıklı günlerde :)
Nazlı'nın beğenmesine çok sevindim :) O'na hediye seçerken hep yüzünde oluşacak tebessümü düşünmüştüm.Şimdi çok mutlu oldum :))
Nazlı'yı bebekle kandırdım ama umarım sende hediyelerini beğenmişsindir:))
Kendi kullandığım ve sevdiğim şeylerden bir kaç şey toparlamaya çalıştım..Çam sakızı çoban armağanı..
2010 sana ve ailene şans, bereket, mutluluk getirsin..
Sevgiler :))

M.İ.N.İ dedi ki...

el kremini kullandım çok hoş kokuyor ve yumuşacık yaptı ellerimi.Çikolatayı bu akşam yemeyi planıyorum.ojelerin renkleri bi harika akşama sürücem ama karar veremiyorum hangisini sürsem?

hepsi hepsi süperrrrrrrr

Amin hepiimize inş.

Dominika dedi ki...

El kremini bende kullanıyorum , ve çok memnunum.. beğenmene sevindim :)
Kendime aldığım çikolatayı ben çoktan bitirdim ,sana da afiyet olsun :))
Ben akşam kırmızı oje sürmeyi planlıyorum :) Adet yerini bulsun :))