Çarşamba

Claire's Aksesuar

Tık Tık !!










10 yorum:

Adsız dedi ki...

Uff hepsi süper. Özellikle makyaj fırça takımı. Bir ara uğramak lazım ;)

Dominika dedi ki...

hepsi süper yaa..renklere bak :) hepsini almak istiyorum ben :))

//SECHHILL\\ dedi ki...

cıvıl cıvıl claire's <3 sechhill

KokoSh dedi ki...

claries seviyorum yaaa içim açıldı süper post muckss cnm

AiShA dedi ki...

Claire's a uğramak lazım yakın zamanda:)

Dominika dedi ki...

sechholl, evet cıvıl cıvıl insanın içi açılıyor :))

kokosh, tam sana göre dimi :))

aisha, kesinlikle bende uğramak istiyorum en kısa zamanda..
;))

yıldız dedi ki...

Çok severim tarzını Clairesin cici şeyler yapıyor.Resimlerin birindeki ekoseli fiyonklu çantanın yeşil tonlusu bende var.Geçen sene almıştım Clairesten

Dominika dedi ki...

çok güzel o çanta da..
güzel günlerde kullan :)

pinkcandydream dedi ki...

bayıldım canım ne guzel hepsı renklı renklı :)

Dominika dedi ki...

evet şekerim..claire'se gitsek de bu cıvıltının içinde kaybolsak :))