Çarşamba

Yeni Yıl Maske Ve Aksesuarları

Bilun Design yine süper taçlar yapmış.
Yılbaşı için maskeler de var, ve bayıldım !!

Mor maske nasıl ?
Harika değil mi?
Fiyatı da çok uygun.


Ürünler, Flormar Kırmızı Oje hediyelidir :)

Maske 1: Pembe maske üzeri siyah tül, dantel ve kurdele ile süslenmiştir.
15 TL.


Maske 2: Gümüş rengi maske üzeri pembe-mor tüy, kurdele ve keçe toplarla süslenmiştir.
15 TL.


Kırmızı taç 2: Mavi noel baba ve süslerle oluşturulmuştur.
15 TL.


Açık gri taç:beyaz puantiyeli simli tül, fuşya noel baba ve süslerle oluşturulmuştur.
15 TL.



2 yorum:

Nazende dedi ki...

Maskeleri çok seviyorum hatta o kadar çok seviyorum ki avatar olarak kullanıyorum ve bu modellerde çok şıklar...

Bilun Şen dedi ki...

Aaa çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :)
Çok çok sevgilerimle..