Salı

Duş Jeli Tavsiyeleri :))


glitter-graphics.com


Sabundan çok duş jeli sevenlerdenim..
Daha bir çok beğendiğim duş jeli var,
artık aldıkça, beğendiklerimi, fikirlerimi söylerim..

Duş jellerinin banyodan çıktıktan sonra bile ,
kokularının saatlerce üzerimde kalmasını seviyorum..
Fa duş jelleri de aynen öyle..
Bu resimdekilerin özellikle kokuları süper..Yiyesim geliyor..

Bir gün aşırı dozda duş jeli yemekten başıma iş gelebilir :P
Ay ne iğrenç bir espri oldu ama idare edin bu seferlik :PP
Kendim bile gülmedim o kadar yani :))

Yogurt ve Naturel olanları özellikle alın ve deneyin derim..




Ykm'den parfüm alırken, parfüm setinin içinde Guess'in duş jeli de vardı..Parfüm bitti ama duş jelini kullanmaya kıyamadım..
O bana bakar ben ona..Rahatız böyle..
Karışmayın bize :PP
(İğrenç esprilere devam..Bugün tutamıyorum kendimi :))



Yine parfüm alırken, setin içinde bulunan Polo duş jeli..
Polo ile beraber kullanınca daha etkili sonuç veriyor tabi..
Bunu da az kullandım :)
Kıyamıyorum n'apim :))



Bunu marketten bir ürünün yanında aldım.
Yani para ödemedim..
Kokusu güzel.
Komili duş jeli kullanmamıştım daha önce.
Aynı renk şişeye sahip Palmolive kullandım.
Onu da şiddetle tavsiye ederim..
Kokusu deli güzel :))



Oriflame duş jelleri..
Fiyatları 3-5 Tl civarı..
Hem şampuan hem duş jeli olanları da var..
Bir taşla iki kuş :))






Aloe Veralı duş jeli.
Hediye gelen bir setin içinden çıkmıştı.
Aloe veralı ürünleri çok duyarım ama çok fazla kullanmam..
Şimdi bunu deniyorum bakalım..
Yorumları ayrıca yazarım :))


7 yorum:

mutfakcini dedi ki...

ah eynennn kafaya dikicem bi gün :)Fa nın yoğurtlusuna taktım bu aralar.Süperrr.

Adsız dedi ki...

Fa ve Komili bayılıyorum, şu an kullandığım Fa'nın yoğurtlu hindistan cevizli olanı harika bişi.Banyodan çıktıktan sonra etrafa odalara yayılan misk kokusuda cabası =)

Tugba dedi ki...

Fa yoğuurtlular gerçekten güzel annemler de hacı şakirin hindistan cevizlisini kullanıyorlar bazen onlarda duşa girdiğimde yumuşacık oluyorum onu da öneririm

Dominika dedi ki...

ebruli, yalnız değilim demek ki :))
yoğurtlu çok iyi evet :)

handan, komiliyi ilk kez denedim ve beğendim..evet o banyodan sonra kokunun hala devam etmesi süper :))

cutie bunny, aklımda olsun..teşekkürler :))

imroz dedi ki...

PALMOLİVE PURE CASHMIRE aşkla tavsiye edilir :)

Dominika dedi ki...

zehra16 deli misin bilmez miyim.. :))
okurken bile gözlerim ışıldadı.
o nasıl bir koku öyle.. yıllarca onu kullandım..şimdi başka şeylerde deniyorum ama o her zaman bir numaram..

:))

seyabb dedi ki...

Kanser yaptığı söyleniyor ama ben vazgeçemiyorum.Cildi pürüzsüzleştiriyor.