Cumartesi

Glam's World Hediyelerim Geldiiiii............

Glam's World hediye çekilişini kazanmıştım, ve kargom geldiiiii :))

Evet çok mutluyum çünkü mükemmel bir hediye paketi ile karşılaştım :)

Aşağıda gördüğünüz bütün güzel hediyeleri süper bir paketle göndermiş bana Glam :)

Şimdilik dokunmaya kıyamıyorum..
Ama hepsi için çok güzel planlarım var..

En çok şunu beğendim diyemiyeceğim, çünkü hepsine bayıldım :))

Kendisine tekrar tekrar kocamaaaannn teşekkürlerimi sunuyorum ..

Hediye paketinin içinden çıkan şirin not için de ayrıca teşekkürler.. Tüm mektup ve notları sakladığım gibi senin bu güzel notunu da saklayacağım...
Yazın çok güzelmiş bu arada :))













7 yorum:

Adsız dedi ki...

İyi günlerde kullan canım çok hoşlar:))

Dominika dedi ki...

sağol tatlım :)

Aicha! dedi ki...

Güle güle kullan şeker :)

Dominika dedi ki...

aicha! çok teşekkürler canım :)

cingifilli dedi ki...

çokk güzeller,güle güle kullan canım.

Dominika dedi ki...

teşekkürler tatlım :)

Glam dedi ki...

hihihi ne güzel anlatmışsın cnm, utandım:)
gülü gülü kullan şeker, bir an önce kullanmaya kıy bence, özellikle de karamelli duş jeli ve çikolatalı çanta parfümüne :D