Pazar

Trafikte Can Sıkıntısı

Havalar soğuk,yağmurlu,trafik felç...
Tosuna şekeri götürmeye giderken arabada oldukça fazla vakit geçirdik..
Can sıkıntısından sağı-solu fotoğrafladım.
Tabi gayet dandik fotoğraflar oldu :)
Soğuktan camı açmadan çekersen böyle olur..
Valla üşürüm n'apiim..


Yılbaşı için ışıklandırılmış bir bina
Çok güzel görünüyordu :))
Burda görünmüyor olabilir :P




Sevgili kırmızı çizmelerim..
İçleri leopar desenli..
Osmanbey'de bir mağazadan almıştım..
Adını hatırlamıyorum ama yerini biliyorum.




Boğaz köprüsü..
Dün ışıkları maviydi..
Evet burası köprü :)



:)

6 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Köprü tabelasını çekmiş alemsin kız

Dominika dedi ki...

sen bir de tatilde gör tüm yol tabelalarını çekiyorum..
:))

Kürksever dedi ki...

Off, ilk resimdeki fuzzy, insanı hayaller alemine sürükleyen ruh halinden sonra kıpkırmızı çizmeler tam bir "Hey, kendine gel!" cimciği oldu bana! Kırmızı çizmeler araya girmeseymiş diğer kareler pekala bir Feridun Düzağaç şarkısı için klip konsept çalışması olabilirmiş...

Dominika dedi ki...

:))
kırmızı çizmelerim çok önemli...aaa lütfen :PP
tüh valla hiç aklıma gelmedi..yoksa en sona falan koyardım çizmeleri.. doğru söylüyorsunuz..
:)) teşekkürler yorum için..

Unknown dedi ki...

bayramda bende istanbuldaydım ve tam bir işkenceydi köprüden geçemedik bende yolları ve hatta arabaları bile çekmiştim:)))))))

Dominika dedi ki...

fotoğraf çekince bari biraz oyalanıyor insan..