Salı

Birileri Anlatsın :Hediye Zamanı

Bloglarda 100. izleyicisine ulaşınca yarışma düzenlemek adet oldu gibi birşey.
Bende 100. izleyicime kavuşunca yaparım diyordum ama şu sıralar biraz meşgul olduğum için ancak vakit bulabildim.. Adına da yarışma demeyelim de çekiliş diyelim. Boyunluk ve şapkayı ayrı ayrı kişilere göndermek istiyorum. Yani 1 kişiye değil, 2 kişiye hediye göndermek istiyorum.

Benim diğer bloglardaki gibi şartlarım yok. Bloğu olan olmayan herkes katılabilir, bloglarınızda bahsedip bahsetmemek yada izleyicim olup olmamak ise size kalmış o konuda da bir şartım yok. Çekiliş tarihi 19/12/2009 cumartesi günü sona eriyor. Çekilişi random.org sitesini kullanarak gerçekleştiricem. Ve gönderimi ptt kargo ile yapıcam.




Katılmak için Tık Tık !!

2 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

Diğer bloğunuzu da görmek istedim ancak izleyebilmek için davetli olmam gerekiyormuş..

Dominika dedi ki...

Begonvilli Ev, evet o benim özel blogum.. onu kimse göremiyor benden başka.. ilgine tşk,ler ;)