Çarşamba

Bu spam mailler nedir yahu ??

Maillerime bakarken gelen spam mailler beni hayrete düşürüyor..
bir kaç mailim var hiç birine bu tip mailler gelmezken, isminden dolayı sanırım burası coşmuş..
yani kekorta birisi olsam atlıycam maillere.. bilemiyorum...

şimdi şöyle izah ediyim..

resmi tıklayıp büyütüp mailleri yakından görebilirsiniz..

bana gelen maillerde , bilmem nerden 1 milyon dolar kazandın,( yada sterlin yada euro ), adını soyadını adresini banka hesaplarını filan yaz bize geri yolla falan yazıyor..

gelen her mail başka bir yerden.. yani bir kaç yerden milyar dolar, zilyon, trilyor kazanmışım ona göre :))
Şimdi bunu niye yazıorum.. belki bu maillerle karşılaşan vardır..aranızda başka zrilyon dolar kazanan var mı bilemiycem ama nolur bir bakın yahu ne iş bunlar..

hepsi de kişisel bilgilerimi istiyor.. tamam dolandırıcı hepsi farkındayım ne alaka yani nerden ne kazanıcam dimi.. herhalde miss dominika olduğu için adres beni de yabancı sanıp kekliyorlar..

okumadan siliyorum ben bunları ama her gün 30 yerden spam mı gelir yahu..

bir de sinirleniyorum :))

şöyle uzuuuun bir '' hadeeee leeeeyyynnnn'' çekmek istiyorum gelen maile :))
bunu bana tercüme edecek olan var mı..
yalnız yazdığım manada olması çok önemli :))
:P


8 yorum:

Adsız dedi ki...

O irish bilmemnesi geldi bi tek bana da canım:)

Dominika dedi ki...

sen de kazandın yani..:P
e iyi madem gideriz paris hiltonun oralarda beraber birer saray alırız..
yok yok saray olmaz..ada alalım en iyisi :))

AiShA dedi ki...

Bende canım trilyonerim aslında emaillerime göre ama bu hayat daha güzel geliyo bana:)

Dominika dedi ki...

tabi canım bende seviyorum mütevazi hayatı :))
köşkü neyleyim :)

Stil Direktoru dedi ki...

valla aynı bana da win vs geliyor sil geç bebem neler var yahu :)

cingifilli dedi ki...

bende yıldım gelen spam maillerden.silmekten yoruldum:))

pinkcandydream dedi ki...

banada süreklı gelıooo hatta bı keresınde ınanıp ısmımı felan yolladım :)) ama ayıktım kart bılgılerımı yollamadım hahaha ınanma okumadan sıl ben artık ole yapıorum :))

Dominika dedi ki...

direktörüm harbiden neler var yahu..dünya dolandırıcı dolu demek vay anasını :(

cingifilli, her girdiğimde 30 tane spam.. hepsi aynı şeyler.. yuh dimi :))

pinkcandydream ,aman bacım sakın :))
okumadan siliyorum , bir de virüs fln olur diye korkuyorum zaten ..