Salı

Blog Yazarları Buluşuyor !!


26 Aralık Cumartesi saat 11.00'de Cevahir AVM 6. kat Kahve Dünyasında Buluşuyoruz...

26 Aralık Cumartesi günü saat 11.00 'de İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi 6. kat'taki Kahve Dünyasında Blog Yazarları Buluşmamız vardır.Katılmak isteyen tüm Blogger arkadaşlarımızı bekleriz.Sorularınız ve Detaylar için Bir Mimarın Hobisi Blogu Sahibesi Özge Sipahioğlu'na danışabilirsiniz.


Birbirimizin tanıyabilmemiz için bizim masada "Bir Mimarın Hobisi" adlı kocaman bir işaret olacak.Gelen arkadaşların çekiliş için yanlarında meblag fazla yüksek olmayan (minimum 10 tl- maximum 25 tl arası) bir hediye getirmeleri rica olunur.


25 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...


Dominikam kısmetse gelicem bu arada yorumuna cevaben, benim ellerim canım :) 3 foto aynısı kız aşık önünü görüyorsun ya haha :) Arkasını da macro çektim ki arka kısmıda görün diye alemsin valla.

Ghanima dedi ki...

istanbulda olsam kesin katılırdım ..resimlerini mutlaka çekin zaten seni merak ediyorum

pofiş♥ dedi ki...

haaaaaaaayıııııııırrrrrrrrrrrrr buluşamassınızzzzzzzzzzz........ben yokummmmm hayırrrrrrr ölürüm kısknaçlıktan yaaaaaaaaaaaa:(

Dominika dedi ki...

direktörüm, ay yeni uyanmıştım demek arkasıymış yüzüğün..skandal :))
ellere maşallah :)

ghanima, inşallah bende katılırım son anda bir şey çıkmazsa. ama foto olursa özelden yollarım..gizemli kişiliğimi korumak için :PP

pofiş, kıskanma şekerim yaaaa..sen nerdesin ki istanbul da değil misin :(

bende sizleri görmeyi çok istiyorum :))

Stil Direktoru dedi ki...

Canın sağolsun uyuyan güzel ahah :) Mucx

Dominika dedi ki...

ooyy bu ne hız bacım..korktum valla :))

Stil Direktoru dedi ki...

Optik net sağolsun korkma kız heheh :)

Dominika dedi ki...

hee optik net diye bişey var demek :)
öörencez yavaş yavaş :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

hemen yazim bende.. bu arada aramızda kalsın da bu stil direktörü benim elimin fotoğraflarını koyup kendi elim yazıyor :P

pofiş♥ dedi ki...

:(bn burda üzliim siz optik netlen uuraşın yeni bi toplanma şeyi yapıorum:):)siz cevahirde toplanıyosunuz...ben helikopterimlen sizi aldırıp ankaraya getirttirip bi tatlı yemek ne bilim bi kahve içtikten sonra istanbula yolluyorum ok:D:D:Dnasıl fikir ama yoksa buluşamassınız olmazz:(

Stil Direktoru dedi ki...

Siu yerim seni yalanın okkalısı ahah :)

Dominika dedi ki...

Siu ben tahmin ettim zaten :P
dedim kesin bu eller kanki siu'nun ama direktörü bi denedim bakiim ne dicek diye :))

pofiş şurda genel kültürümüze katkı yapıyoruz bak optik net diye bişey varmış.. haberimiz yok :))
madem çok üzüldün kıyamam,
o zaman biz kızlarla cevahirin önünde beklioruz bizi almanı.. zaten önü helikopter için gayet uygun :) ordaki otobüs durağını filan boşaltırım ben iyice yer açılsın :P

Dominika dedi ki...

tamam açıklıyorum o eller benim aslında :)
ne demekse :))

Sıla Yılmaz dedi ki...

Hahahhaha o zaman buluşmada görücez kimin eliymiş :P

Dominika dedi ki...

tamam gelmek şart oldu anlaşıldı :))
o güzel ellerden sonra acilen manikür yaptırmam lazım :))

Stil Direktoru dedi ki...

Deli kız :) Orta parmağımın uzunluğunu iyi bilirsin rtük kapatmasın Dominikamızın blogunu hhe :)

Dominika dedi ki...

:))
tek tek ölççem o parmakları ona göre :))
rtüke sevgiler :P

Sıla Yılmaz dedi ki...

işte o zaman benim foyam çıktı burda ortaya :) benim boyum kadar parmakları var!!

bacağımla aynı boyda abartmıyorum!! :p

Dominika dedi ki...

maşallah :)
sende selvi boylusun ben yanınızda 1.60 boyla cücük gibi kalmam inşallah..
gerçi benim havam yeter amma :PP

Sıla Yılmaz dedi ki...

edaya dedin herhalde selvi boylu diye?? ben çay kaşığı kadarım :)

Dominika dedi ki...

ona dedim ama senin de parmaklar uzun.. benim parmaklar ve ben dahil komple güdük :))

Unknown dedi ki...

kızlar bulusma da cıkacak parmaklar ortaya...beklıyorum hepinizi:)

Unknown dedi ki...

bu arada duyurumu yayınladıgın ıcın saol fıstık!

Dominika dedi ki...

özge'ciğim, sırf parmaklarımı göstermeye gelicem :))
rica ederim.. ne demek lafı mı olur :))

fioritamodatasarım dedi ki...

eger istanbulda olursam bende gelıcem şimdiden çok eglencelı olucaga benzıo :) kahve dunyası ahalısı bekleyın bız gelıoruz :P