Salı

Strawberry Siparişlerim Geldi !!!

Kazasız belasız gelen yeni siparişlerim..
şu an çocuklar gibi şen ve mutluyum..
Öyle canım sıkkın ki ancak beni bir alışveriş kendime getirebilirdi..
Gerçekten biraz moralim düzeldi..
Alışveriş ne acayip bişey :))
Ruh sağlığı için birebir :P

İki set istemiştim, bir de miniş hediye var en sondaki fotoğrafta.
Fotoğraflarda görünen setlerden birinin makyaj çantası simsiyah.
Ama fotoğrafta laci çıkmış, anlayamadım..

İlk fotoğraftaki kırmızı güllü farı sadece dışı için aldığımı itiraf ediyorum :)









6 yorum:

Unknown dedi ki...

güle güle kullan seker

evcilik dedi ki...

merhaba sevgili Dominika,
çok şirin şeyler almışsın,güzel günlerde kullan,ayrıca o farın gülüne bende bayıldım..
sevgiler,selamlar..

AiShA dedi ki...

Rujun rengi pek güzel görünüyo:)Güle güle canım hepsini

Dominika dedi ki...

özge'ciğim, çok teşekkür ederim :))

evcilik, ne güzel bir isimdir evcilik :))
çok teşekkürler.. o gül yüzünden aldım sadece valla :))

aisha, çok teşekkürler.. daha iyileri senin olsun balım :))

fioritamodatasarım dedi ki...

güzel günlerde kullan inş :)

Stil Direktoru dedi ki...

oh sefan olsun bacım